7/26/2017

Zachód słońca - Karkonosze cz. II

Zachód, a właściwie zachody słońca. A jeszcze dokładniej, to trzy zachody słońca podczas mojej czterodniowej wycieczki po Karkonoszach. 

Zachód słońca w Karkonoszach

 

Druga część fotografii z Karkonoszy 

Dzisiaj pokazuję kolejne ujęcia z mojej ostatniej wycieczki. Zdjęcia podzieliłam sobie na tematyczne partie. Wydaje mi się, że lepiej jest pokazywać fotografie mające ze sobą jakieś elementy wspólne, tworzące pewną całość. Pierwszy post z wędrowania we mgle możecie zobaczyć [ tutaj ].

1.
Zachód słońca w Karkonoszach

Wracam po przerwie

Niestety, znowu miałam dłuższą przerwę od blogowania. Myślałam, że znajdę trochę więcej czasu na posty, ale jednak tryb pracy nie do końca na to pozwala. 
W dodatku od dłuższego czasu aparat leży nieruszany. Jak już mam wolne, to przeważnie leje. Ot, pomorskie lato. 

Przechodząc do tematu...

 2.
Zachód słońca w Karkonoszach

Zachód...ale czy słońca?

Podczas mojej wycieczki w góry liczyłam na piękne wschody i zachody słońca. Tych pierwszych niestety nie było ani razu (a budzik codziennie na 4). Z tymi drugimi było już trochę lepiej. 
Co prawda poza jednym dniem nie były to zbyt słoneczne zachody, ale może to i lepiej.
    
3.
Zachód słońca w Karkonoszach

Dlaczego lepiej bez słońca?

W mojej fotograficznej przygodzie zdążyłam się już przekonać, że nie ma nudniejszego krajobrazu niż bezchmurne niebo. Oczywiście, żeby zachód był ciekawy przydają się promienie słońca, ale najlepszy efekt robią one wtedy, gdy załamują się i przechodzą przez chmury. 
Pamiętajcie, chmury to przyjaciele, nie wrogowie krajobrazów. Podążajcie za chmurami, a zyskacie piękne zdjęcia ;)

4.
Zachód słońca w Karkonoszach

5.
Zachód słońca w Karkonoszach

 6.
Zachód słońca w Karkonoszach

 7.
Zachód słońca w Karkonoszach

8.
Zachód słońca w Karkonoszach

Które zdjęcie z zachodu najbardziej wam się podoba?
Dajcie proszę znać, co sądzicie o takim tematycznym pokazywaniu zdjęć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli wyrazisz swoją opinię na temat moich postów :)

Copyright © 2016 Fotografia i podróże , Blogger