9/10/2015

Rogalin i Kórnik

    


Przez tę całą wakacyjną pracę i zawirowanie nie byłam w stanie wrzucać więcej postów i zdjęć.
Teraz wszystko się trochę uspokoiło, więc nadrabiam. Czekają na mnie zdjęcia z zachodu słońca nad Maltą, z wycieczki, kajaków...trochę tego będzie (oby), chyba jestem z nich zadowolona :)

Pokażę dzisiaj kilka zdjęć z jednodniowej wycieczki do Pałacu w Rogalinie i Zamku w Kórniku.
Jeśli chodzi o Pałac w Rogalinie, to zrobił na mnie pozytywne wrażenie z zewnątrz. Odnowiony, zadbany. W środku też mi się podobał, ładne sale, audiobooki, można się sporo dowiedzieć. Niestety, rozczarowały mnie ogrody za Pałacem. Mają spory potencjał, a wyglądają na niedokończone, zaniedbane...mam nadzieję, że kiedyś doprowadzą je do świetności.

1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
8.
 9.
 10.
 11.

Jeśli chodzi o Zamek w Kórniku, to niestety trochę się zawiodłam. W środku nie było żadnego przewodnika ani audiobooka, tabliczek z opisem było bardzo mało, nie wiedziałam właściwie w jakiej jestem sali, żadnej historii tego zamku. Dodatkowa opłata za fotografowanie 10zł!
Wypadło to bardzo słabo.
12.
 13.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dobre ujęcia :)
    Niebo na tych zdjęciach wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr 7 jest świetne :)
    Dziękuję za komentarz u mnie i również dodaję się do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli wyrazisz swoją opinię na temat moich postów :)

Copyright © 2016 Fotografia i podróże , Blogger